Nejlepší cvičení na hubnutí je aerobní sport doplněný o posilování. Výsledky mohou být úchvatné!

hubnuti (1)Hubnutí je věčné společenské téma. Kdo dnes neprojeví ani nepatrnou pochybnost o kráse svého těla, jako by spadl z Marsu. Naštěstí se mnoho z nás pokouší zhubnout sportem, fyzickou aktivitou, nikoli pochybnými jednostranně zaměřenými dietami, díky nimž dočasně zhubnete, ale to, co zmizí, bude svalová hmota. Kilogramy se navíc vrátí. Jinak je tomu při hubnutí cvičením. Poctivě vydřenou váhu si totiž můžeme udržet dlouho!

Začněte chůzí, plaváním nebo jízdou na kole

Základem hubnutí jsou aerobní aktivity, například chůze, běh, plavání, jízda na kole, bruslení a další a další. Jejich kouzlo spočívá v tom, že tepová frekvence sportujícího se při nich konstantě zvýší, dostane se do aerobního pásma (to spočítáte jako 220 – váš věk, z toho 65 a 75 %) a tělo si bude brát energii z tukových zásob, tím pádem bude tuky efektivně spalovat a vy budete hubnout. Pokud máte v plánu zhubnout, věnujte se vybraným aerobním sportům alespoň 3x týdně po dobu minimálně 45 minut. Nezapomínejte, že tělo v aerobním pásmu začíná spalovat tuky až po 20 minutách pohybu.

Zajděte do posilovny a mluvte s odborníky

Aby mělo vaše hubnutí opravdu spád, přidejte k pravidelné aerobní činnosti i posilování a tvarování těla. I když třeba chcete posilovat sami doma, ideální je alespoň jednou nebo dvakrát dojít do fitness centra, kde vám zkušený instruktor poradí ty nejlepší cviky právě pro vás, bude při tom totiž vycházet z individuální diagnostiky, kterou je schopen provést. Doporučí vám tedy přesně to, co vaše tělo nejvíc potřebuje, aby bylo jako z magazínu o fitness.

Spinning classNejlépe uděláte, když si své posilování a tvarování nenecháte doma pro sebe, ale když budete pravidelně vyrážet do posilovny, kde na vás bude dohlížet instruktor, který vám bude vždy k ruce, aby vám poradil a pomohl… Zkrátka udělal všechno pro to, aby bylo vaše cvičení 100% účinné.

Při hubnutí nepodceňujte jídelníček

Když se vám podaří skloubit oba zmíněné druhy aktivit, bude to báječné. Pokud k tomu vydržíte nejíst zbytečně moc cukrovinek a tučných jídel, bude to perfektní. Pestrý a zdravý jídelníček vám totiž s hubnutím hodně pomůže.

Obujte si pohodlné boty a vypravujte se na pravidelné procházky nebo projížďky na kole, zaplavte si, zabruslete si a posilujte. Uvidíte, že budete brzy rádi, že jste tuto dřinu podstoupili. Máte na to, abyste byli krásní, všichni do jednoho. Tak do toho!