Cvičení na hubnutí stehen může mít skvělé výsledky

stehna2Už se nemůžete podívat do zrcadla, aniž byste si neříkali, že se sebou musíte začít něco dělat? Pokud jsou jednou z vašich nejproblémovějších partií stehna, pak jste tu správně. Představujeme vám několik cviků, které vaše stehna změní k nepoznání, a vy se na sebe do zrcadla znovu rádi podíváte.

Jak docílit efektivního hubnutí

Nejprve je třeba si uvědomit, že pokud chceme hubnout, musíme se pravidelně věnovat aerobním aktivitám, při nichž se tělo efektivně zbavuje přebytečného tuku. Mezi aerobní aktivity patří například chůze, běh, jízda na kole nebo na bruslích a další. Tepová frekvence je při těchto sportech mírně zvýšená a je konstantní a tělo spaluje tuk z těch partií, z nichž to uzná za vhodné.

Pokud chceme hubnout na stehnech a také je posílit, je ideální přidat k aerobním aktivitám i jejich pravidelné posilování. Tím podpoříme spalování tuku právě na této partii.

4 cviky pro hezčí stehna

A jaké jsou ty cviky, které byste měli zařadit do svého běžného harmonogramu?

Přední strana stehen

  • Dřepy. Ty klasické nebo s rozkročenýma nohama. Vždy dávejte pozor na to, abyste neměli kolena v ose přes špičky. Dřepy tedy jednoduše provádějte tak, jako byste si právě sedali na toaletu.
  • Roznožování. Lehněte si na záda a nohy dejte vzhůru, aby s tělem tvořily pravý úhel. Dbejte na to, aby byly stále natažené. Potom roznožujte tak, jak to bude možné, a vracejte nohy k sobě.

Zadní strana stehen

  • Zvedání nohy vleže na boku. Lehněte si do jedné osy na bok, pokrčte spodní paži a položte si na ni hlavu. Druhou rukou si podepřete trup. Zvedejte nohu rovně bez rotace do výšky asi 10 cm (bez rotace znamená, že špička bude mířit stále dopředu před vás).
  • Zanožování. Klekněte si na zem nebo na podložku a opřete se pevně o předloktí. Jednu nohu pokrčte v koleni do pravého úhlu a zanožujte ji do úrovně boků. Chodidlo by mělo směřovat ke stropu.

stehnaNaše doporučení

Každý cvik zopakujte 12-15x v jedné sérii, série můžete udělat 4. Po cvičení nezapomeňte protáhnout posilované svaly – vyhnete se tak jejich bolesti v následujících dnech.

 

Inspirujte se tímto dynamickým videem!

Pusťte se do cviků, které změní vaši postavu k nepoznání. Pravidelným cvičením dosáhnete trvalých výsledků, s nimiž se rádi pochlubíte!