3 cviky na hubnutí rukou, které zatočí s nevzhledně povolenými svaly

ruce2Kazí vám pohled do zrcadla povolené svaly na pažích? Stačí na nich pravidelně zapracovat a můžete mít ruce zase krásné. Zaměřte se na svou problémovou partii a skoncujte s přebytečným tukem a povolenými svaly. Začít můžete hned!

První krok k úspěchu – pochopení hubnutí

Jestliže vás na jakékoli části těla trápí přebytek tuku, je třeba nejprve zatočit s ním. Tuk v oblasti tricepsů jsou noční můrou nejedné ženy a možná i některého muže. Nejefektivněji se tuku zbavíme pravidelným vykonáváním aerobní aktivity, při níž tělo bere zásoby energie právě z tukových zásob. Aerobních aktivit je mnoho – chůze, běh, jízda na kole nebo na bruslích a další. Tepová frekvence se během aerobních aktivit pohybuje v aerobním pásmu. To zjistíte snadným výpočtem 220 – váš věk, z toho 65 a 75 %. Tepovou frekvenci vám spolehlivě ohlídá sporttester.

Tělo při hubnutí spaluje tukové zásoby automaticky a tak, jak samo chce. Nemůžeme si tedy říci, že teď budeme spalovat tuk z rukou a potom teprve z hýždí, stehen nebo břicha. Můžeme tělu ale napovědět, kde bychom si zhubnout přáli – tím, že budeme danou partii posilovat, její hubnutí podpoříme.

Dejte stopku nepěkným rukám. S těmito cviky to jde!

Všechny uvedené bychom měli pro největší efekt přidávat k pravidelné aerobní aktivitě. Vždy bychom měli zacvičit 3 série, přičemž série znamená 12-15x opakování téhož cviku. Po cvičení se protáhněte, abyste následující dny netrpěli bolestmi namožených svalů.

Rotace paží vleže

Lehněte si na břicho, položte čelo na zem, ruce mějte podél těla a mírně odpažte. Nechte otevřené dlaně směřovat k tělu, palec k zemi a hranu malíčku ke stropu. Ruce mějte propnuté a zvedněte je ze země. Cvik spočívá ve vytáčení rukou, tak aby se palce mířily ven a malíčky k tělu. Nepospíchejte, provádějte cvik pomalu.

Zadní klik

Tenhle cvik je tak účinný, že si ho jistě brzy zamilujete. Posaďte se na samý okraj židle nebo lavice, opřete se o ruce (prsty by měly směřovat k tělu). Předsuňte se před židli (lavici), aby ruce mohly přejít do vzporu. Dbejte na rovná záda, držte je kolmo k sedadlu. Pomalu pokrčujte lokty a snižujte těžiště a zase se vracejte zpět.

Dámský klik

Všichni už jsme určitě v životě dělali kliky. Přejděte tedy do výchozí pozice – na kolena a ruce dejte do vzporu. Prsty by měly směřovat před tělo a dlaně by měly být pod rameny. Pokrčujte lokty, snižujte těžiště a zase se vracejte zpět nahoru. Při provádění cviku zatněte břišní svaly.

činkyMyslete na protažení

Jednu ohněte v lokti za hlavou, druhou se chytněte za loket a táhněte směrem dolů. Tahejte jemně, abyste cítili mírné napětí, ale neublížili si. Dbejte při tom na to, aby se protahovaná ruka nedotýkala hlavy.

Jednoduché, ale účinné cviky

Díky těmto cvikům a jejich kombinaci s aerobními aktivitami si vybudujete ruce tak krásné, jako jste je měla dříve nebo možná ještě nikdy. Stačí jen pravidelně a důsledně se cvičení věnovat. Zanedlouho můžete vidět první výsledky, tak se do toho odhodlaně pusťte!